2009. december 29., kedd

Csak a csend meg a zaj


Annyira hülye vagy
Mért nem szóltál?
Csak a szárnyad árnyát láttam mindig a földön
És észre se vettem amikor eltűnt

Gondoltam beborult biztos azért
De ma már tudom, hogy akkor már nem repültél
Annyira hülye vagy
Miért nem szóltál?

Csak a csend meg a zaj, na azok idegesítenek
Minden jó csak a baj, ne járna annyit ide

Csak a csend...

Most felemelem a kezem
Nézd erre láttam a lelked menni
Aludni ment, de egy csomót keresett előtte ám

De tényleg hidd el
Még sokat gondol rád
Sokat jelentesz neki,
És azt akarja mondani nem haragszik

Csak a csend…
Csak a csend...

Most felemelem a kezem
Nézd erre láttam a lelked menni
Aludni ment, de egy csomót keresett előtte ám

Most újra kezdheted összerakni az egészet
Ha még nem késő
Tényleg sajnálom
Miért nem szóltál?

Csak a csend...

1 megjegyzés: