2009. május 25., hétfő

Visszatérés


ez az a perc: egyszerre tiszta lett
akár a hangod a kusza zsivajban
szokatlan éles és egyértelmű
hogy miben is osztozom veled
amikor hirtelen megeredt nyelvvel
kiadod minden nyűgödet

hozod a sorsod én pedig itt vagyok
meg fogom próbálni hogy újraírjam
ígérek fűt-fát s meg is valósul
amíg majd rám hagyod
most is: ha hitetlen az égre nézel
azért csak hallgatod

idehajolsz kezed a térdemen
szemedben már-már kedv ami csillan
és hogyha gúny azt
még inkább meg lehet értenem
nézem a kezed de nehogy elillanj
megfogni nem merem

3 megjegyzés:

  1. Ezt ismerem és szeretem. Kösz, hogy nálad újra találkoztam vele. Ismered a többi versét is? Én az Élet és Irodalom lapjáról (www.es.hu) sokat ismerek tőle, és neki is van egy honlapja (falcsikmari.honlapepito.hu) ott is szoktam olvasni.
    Jó a lapod! Szeretem ahogy dudolgatsz :)
    Egyébként nem vagyok névtelen, János vagyok. Akik szeretnek Janusznak hívnak. Csak nem szeretek regisztrálni ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Janusz! :)
    Sajnos egyelőre ez az első vers, amit olvastam a Költőnőtől, így köszönöm szépen az ajánlást... Mindenképp szemezgetni fogok még a többi verse között is, biztos találkozom még ilyen remekekkel, amik még a hangulatomat is tükrözik. :)

    ...és üdvözöllek a "hallgatók" között. :)

    VálaszTörlés
  3. Maradok (errefelé) tisztelettel:
    Janusz ;)

    VálaszTörlés