2009. augusztus 6., csütörtök

Csúnya fiúknak is van szíve


Álltam a ház előtt, három éjjel és egy délelőtt,
Küldtem a virágot, a kertész jól megvágott,
Szólt a nagy szerenád, rám küldte a kutyáját.
Mert a lányok olyan buták: a szívemig egyik se lát.

Írtam egy áriát, olyan szépet, a szív elállt,
A versem - Ó, nagy Ég! - azzal tömte ki a cipőjét.
Egy zsák levél, s benne a szívem, s a könnyeim a bélyegek.
De a lányok olyan buták: a szívemig egyik se lát.

Mert a csúnya fiúknak is van szíve,
Szíve senkinek nincs - ennyire.
Ó, a csúnya fiúknak is van szíve,
Így a csúnya fiú mind jó, és jó vele.

Hidd el, ha eső esett, félretoltam a felleget,
Kicsi lába, hogy ne fázzon, földre dobtam a kabátom,
Ó, ha a Hold ragyogott, arra vártam, hogy meghalok.
De a lányok olyan buták, a szívemig egyik se lát.


A csúnya fiúknak is van szíve,
Szíve senkinek nincs, nincs, nincs ennyire.

3 megjegyzés:

  1. Gyerekkorom nagy slágere, mikor erre tomboltam, míg Apu gyakorolt a szomszéd szobában. (én persze lógtam az oviból)

    VálaszTörlés
  2. ezt már azóta tudom, hogy lógós voltál az oviból, mikor először megismertelek... :)

    amúgy szenzációs egy dal, méltán volt életed legtörékenyebb korszakának naaagy slágere. mikorisvoltálteovisaranyom? ;)

    VálaszTörlés
  3. komolyan olyan korán tudtad? Nem is emlékszem.
    Amúgy jól látod, nem most voltunk ovisak. :) De szerencsére nem most leszünk az Altenheimban sem. :)

    VálaszTörlés